Reklamační formulář
ZÁSILKOVNA
Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží prostřednictvím služby Zásilkovna, postupujte podle níže uvedených instrukcí:
- Zabalte pečlivě reklamovaný iPhone s veškerým příslušenstvím, na zásilku nemusíte nic psát
- Co nejdříve vám do e-mailu odešleme štítek s čárovým kódem
- Vyberte si v seznamu poboček nejbližší od vašeho bydliště - KLIKNĚTE ZDE
- Balíček podejte osobně na jakékoliv z 2000 poboček Zásilkovny, při podání ukažte štítek s čárovým kódem
VLASTNÍ ZASLÁNÍ NA ADRESU PRODEJNY
Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží přes jinou službu, postupujte podle níže uvedených instrukcí:
- Zabalte pečlivě reklamovaný iPhone s veškerým příslušenstvím. Na zásilku napište vaší adresu
- Na zásilku napište také doručovací adresu: Pasetafone.cz, Ječná 508/10, Praha 2, 12000, Nové Město
- Balíček podejte u vámi zvoleného kurýra