Reklamační formulář

 ZÁSILKOVNA 

Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží prostřednictvím služby Zásilkovna, postupujte podle níže uvedených instrukcí:

  • Zabalte pečlivě reklamovaný iPhone s veškerým příslušenstvím, na zásilku nemusíte nic psát
  • Co nejdříve vám do e-mailu odešleme štítek s čárovým kódem
  • Vyberte si v seznamu poboček nejbližší od vašeho bydliště - KLIKNĚTE ZDE
  • Balíček podejte osobně na jakékoliv z 2000 poboček Zásilkovny, při podání ukažte štítek s čárovým kódem

 VLASTNÍ ZASLÁNÍ NA ADRESU PRODEJNY 

Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží přes jinou službu, postupujte podle níže uvedených instrukcí:

  • Zabalte pečlivě reklamovaný iPhone s veškerým příslušenstvím. Na zásilku napište vaší adresu
  • Na zásilku napište také doručovací adresu: Pasetafone.cz, Ječná 508/10, Praha 2, 12000, Nové Město
  • Balíček podejte u vámi zvoleného kurýra