Reklamační formulář

 ZÁSILKOVNA 

Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží prostřednictvím služby Zásilkovna, postupujte podle níže uvedených instrukcí:

  • Zabalte pečlivě reklamovaný iPhone s veškerým příslušenstvím, na zásilku nemusíte nic psát
  • Co nejdříve vám do e-mailu odešleme štítek s čárovým kódem
  • Vyberte si v seznamu poboček nejbližší od vašeho bydliště - KLIKNĚTE ZDE
  • Balíček podejte osobně na jakékoliv z 2000 poboček Zásilkovny, při podání ukažte štítek s čárovým kódem

 VLASTNÍ ZASLÁNÍ NA ADRESU PRODEJNY 

Pokud se rozhodnete zaslat reklamované zboží přes jinou službu, postupujte podle níže uvedených instrukcí:

  • Zabalte pečlivě reklamovaný iPhone s veškerým příslušenstvím. Na zásilku napište vaší adresu
  • Na zásilku napište také doručovací adresu: Pasetafone.cz, Ječná 508/10, Praha 2, 12000, Nové Město
  • Balíček podejte u vámi zvoleného kurýra

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení